Voormalig voorzitter Sam Veeman

Sam Veeman

De term ‘beeldbepalend’ spreekt mij aan. Het klinkt ondernemend. Ik houd niet van passief toekijken en ben me enorm bewust van de invloed die ik als individu kan uitoefenen op mijn omgeving. De juiste opmerking op het juiste moment kan een enorm verschil maken, maar niets is zo veelzeggend als kunst. Door middel van beelden, muziek, theater en dans kun je een heleboel losmaken en op vele niveaus communiceren. De missie van de stichting sluit dan ook perfect aan op mijn eigen visie.

Over mij

Ik ben opgegroeid in de stad Groningen en na een jaar muziektheater te hebben gestudeerd in Arnhem, voelde ik aan alles dat Grunn mijn thuis was. Daarom ben ik teruggegaan en ben ik hier de Pabo gaan doen. Naast mijn studie ben ik wel altijd muziek blijven maken en is mijn interesse in (multidisciplinaire) kunst gelijk gebleven. Ik ben daarom blij met mijn positie als voorzitter in deze stichting.