Penningmeester René de Boer

René de Boer

Vanaf het begin ben ik penningmeester bij Stichting BeeldBepalend. Deze stichting werd opgericht om als organisatie producties te kunnen maken. Ons doel was om verborgen verhalen naar het publiek te brengen en dat is nog steeds ons uitgangspunt. Als cameraman werkte ik mee aan het allereerste project: Achtertuin van Groningen. Ik liet mij verwonderen door de natuur en schoonheid buiten de stad Groningen. Je hoeft niet ver weg te zijn om mooie dingen te ontdekken. Kijk om je heen, word bewust van de dingen die je ziet en verwonder je. Dat gevoel wil ik bij mensen stimuleren.

Over mij

Als jongere ging ik regelmatig met mijn vrienden en een vhs-recorder op pad om grappige filmpjes te maken. Tegenwoordig houd ik mij als zzp'er bezig met het maken en onderhouden van websites, webapplicaties, marketing, fotografie en filmproducties. Ik heb veel ervaring opgedaan op het gebied van cultureel ondernemerschap. Mijn kennis en expertise wil ik laten terugkomen in de uitvoering van de projecten van Stichting BeeldBepalend.

Ik vind het belangrijk om de zakelijke kant van projecten goed op orde te krijgen, maar wil daarnaast de interesse van mensen aanwakkeren. Immers: al onze grote uitvindingen komen voort uit fascinatie. Door te weinig tijd en rust kan de motivatie op de achtergrond raken. Daarom wil ik juist die dingen naar buiten brengen waar je normaal gesproken aan voorbij loopt. Kijk eens omhoog op een onbewolkte dag en kijk 's nachts naar de sterren. Ontdek en geniet.

Website: https://rene-de-boer.nl